Home Forums implantaat

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Forummoderator 1 jaar, 2 maanden geleden.

• Auteur

Dag,
    Ook ik heb al verscheidene implantaten en een laatste gaat eraan komen. Tot op heden zijn alle implantaten goed gegaan, van ingreep tot het behoud ervan. De eerste implantaten zijn bij mij ongeveer zes jaar geleden ingebracht. Wel is het belangrijk een implantaat goed schoon te houden! Hierbij is advisering en ondersteuning door een mondhygieniste een must, vind ik.
    Op de website onder Ervaringen staat mijn uitgebreid verhaal over wel en wee van een goede aanpak bij complexe tandheelkundige problemen.
    Succes!

Ik heb ook goede ervaring met een implantaat. De lichen planus is toen niet erger geworden. Het is zo veel prettiger dan een brug, van het plaatsen merk je ook weinig. Het gaat er wel om dat het kaakbot in goede conditie is, dat kunnen ze ook al wel zien met een rontgenfoto.

Hallo,

Ik heb een ondergebit op implantaten opdat het mijn slijmvlies niet beschadigd. Het is goed gegaan, mijn lichen is niet verergerd.

groet en succes,
    Hanna

Heeft iemand ervaring met de combinatie Lichen Planus in de mond en een implantaat in het gebit?
    Ik sta voor de keuze, een brug of een implantaat.

Yvonne

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

X